Cerita Seks Bergerak dalam Celah

No comment 312 views
loading...

Kisah Seks – Cerita Seks Bergerak dalam Celah. Menjadi janda diusianya yang masih muda Olla namanya , ditinggal suaminya karena masuk penjara karena dia pengedar, karena di hokum seumur hidup oleh pengadilan, maka Olla meminta untuk cerai kepada suaminya, usianya yang 25 tahun ini dia masih butuh belaian dari seoarang lelaki , hasrat akan batin harus dipenuhinya.

Dengan wajahnya yang cantik dan kehidupannya yang mewah hasil peninggalan harta suaminya maka banyak lelaki muda maupun tua yang cuba mendekati Olla.
Malah ada lelaki tua yang bergelar Datuk cuba menghampirinya. Semuanya ditolak . Dengan wajah ayu dan susuk tubuh tinggi lampai maka lengkap pekej Olla sebagai seorang wanita idaman. Senyumannya saja boleh mencairkan hati lelaki yang melihatnya.
Bila sudah lama tidak dibelai lelaki bergelar suami kadangkala Olla rasa kesunyian. Dalam kesunyian itulah nafsu dan ghairahnya membuak-buak bagikan lahar gunung berapi. Bagi meredakan nafsunya maka Olla akan menonton vcd porno. Sambil melihat adegan ghairah di skrin tv Olla akan mengusap alat kelaminnya sehingga dia mencapai kepuasan.
Pagi itu ghairahnya bangkit lagi. Hanya kerana melihat kucing kesayangannya sedang berasmara dengan kucing jantan tetangganya.
Kucingnya yang sedang miang dan berguling-guling di lantai diterkam oleh kucing jantan. Kucingnya mengerang kenikmatan bila zakar berduri kucing jantan dengan lajunya keluar masuk lubang burit kucingnya.
Olla meraba-raba kemaluannya dan kelentitnya diusap-usap lembut dengan jari-jarinya. Jeritan-jeritan kucingnya yang sedang berasmara itu membuatkan nafsu dan ghairahnya sukar dibendung. Pada ketika seperti ini Olla amat memerlukan seorang lelaki bagi memenuhi kehendak batinnya.
Sedang dia asyik melihat kucingnya yang berguling-guling manja, loceng rumahnya berbunyi. Olla menjenguk ke pintu pagar dan melihat sebuah pick-up bersama dua orang lelaki. Di dinding kenderaan tersebut tertulis jenama pendingin udara. Baru Olla tersedar dia ada menghubungi syarikat air-con untuk membetulkan air-con di ruang tamunya yang sudah dua hari tidak berfungsi.
Olla menekan punat di alat kawalan jauh dan pintu pagar automatiknya terbuka. Pick-up warna hitam itu meluru masuk ke halaman rumahnya. Kedua-dua pintu hadapannya terbuka dan keluar seorang lelaki india di bahagian pemandu dan seorang lelaki cina di bahagian penumpang.
Lelaki india tersebut mengambil kotak peralatan di bahagian belakang kenderaan dan mengekori lelaki cina yang agak berusia. Olla membuka pintu ruang tamu dan mempersila kedua lelaki tersebut masuk.
”Mana air-con yang rosak?” tanya lelaki cina yang kemudian dikenali sebagai Ah Tong.
”Itu,” jawab Olla sambil menunjuk air-con jenis split yang berkekuatan dua kuasa kuda.
”Raju, awak tengok apa rosaknya,” arah Ah Tong kepada lelaki india pembantunya.
Raju mengikut saja arahan Ah Tong majikannya. Dengan menggunakan tangga dia memanjat dan memeriksa air-con berjenama York itu. Dibuka bahagian penutupnya dan ditarik penapis udara alat pendingin udara tersebut.
”Air-con ini perlu di servis. Banyak habuk.” Raju menjerit agak kuat.
”Berapa lama lu tak servis ini air-con.” Tanya Ah Tong kepada Olla.
”Mungkin satu tahun. Sejak beli memang tak pernah servis.” Jawab Olla.
”Patutlah jem. Air-con kena servis enam bulan sekali.” Terang Ah Tong.
”Buatlah apa yang patut. Asal dia jalan balik sudahlah.”
”Raju, lu bawak turun itu air-con dan cuci di luar sana,” perintah Ah Tong sambil menunjuk ke halaman yang ada paip air.
Olla dan Ah Tong duduk saja di ruang tamu sambil memerhati Raju membersih air-con. Tiba-tiba Olla teringat dvd playernya yang tidak mengeluarkan gambar di bilik tidurnya.
”Ah Tong, lu boleh tengok dvd player saya di tingkat atas. Sudah dua hari rosak.”
Ah Tong dan Olla naik ke tingkat atas banglo dua tingkat itu. Ah Tong langsung menuju ke meja rendah di sudit bilik tempat tv dan dvd player di tempatkan. Sambil bersila di atas karpet tebal Ah Tong memeriksa dvd player yang dimaksudkan.
Olla duduk di pinggir katil lebar bertilam tebal yang empuk memerhati Ah Tong si apek cina yang sedang membelek dvd player jenama Sony.
Di bahagian belakang rumah kucing Olla masih galak berasmara. Suara-suara kucing betina yang sedang miang jelas di kuping telinga Olla. Suara jeritan kucing betina yang sedang dikongkek oleh kucing jantan menghantui fikiran Olla.
Bayangan zakar berduri keluar masuk lubang burit kucing betina menimbul resah di fikiran Olla. Tanpa sadar Olla meraba kemaluannya dan cairan panas mengalir perlahan membasahi bibir-bibir yang mula membengkak.
Olla memerhati Ah Tong yang memakai seluar pendek berkaki lebar. Celah kelangkang apek tua itu diperhati. Olla mula membayangkan batang bulat kepunyaan Ah Tong. Olla tak kisah lagi Ah Tong yang tua itu. Yang difikirkannya batang pelir yang mampu mengeras dan mampu menyelam dalam lubang kemaluannya yang terasa gatal-gatal.
Ah Tong, lu boleh servis barang gua tak. Dah dua tahun tak servis.”
“Barang apa tu?”
“Ini.” Olla menunjuk ke arah kelangkangnya sambil tersenyum.
“Lu jangan main-main.” Apek tua membelalakkan matanya ke arah Olla yang senyum-senyum menggoda.
“Gua tak main-main. Boleh ke lu servis.” Olla bersura manja.
Jari-jari Olla mula melepaskan satu persatu kancing baju yang dipakainya. Blous labuh dan longgar itu dilepaskan dari tubuhnya. Terpegun Ah Tong melihat Olla yang berkulit bersih telanjang bulat bagaikan boneka di hadapannya. Lelaki cina separuh baya itu terkaku.
Jantungnya berdenyut kencang dan alat kelaminnya mula mengeras.
Ah Tong hanya menelan liur melihat wanita muda di hadapannya. Janda berusia 25 tahun itu sungguh mengiurkan. Berkulit putih halus dan tinggi lampai, Olla kelihatan amat sempurna. Buah dada yang sempurna bentuknya, pinggang yang ramping dan tundun yang dihiasi bulu-bulu halus teramat indah.
Ah Tong terpaku dengan mulut ternganga melihat pemandangan indah di hadapannya. Indahnya ciptaan tuhan, fikirnya. Olla yang masih duduk di katil menarik tangan Ah Tong. Ah Tong terduduk di sisi Olla. Semerbak bau harum badan dan rambut Olla menerpa ke lubang hidungnya.
Sungguh pun sudah tua tetapi bila berdekatan degan wanita perasaan ghairahnya bangkit juga. Naluri lelakinya tercabar bila wanita muda cantik molek memulakan aksi.
”Ah Tong, lu tak suka gua,” rengek Olla dengan nada merayu. ”Lu jangan main-main, Olla. Walau pun gua sudah tua tapi barang gua masih OK,” jawab Ah Tong terketar-ketar kerana dipengaruhi gelora nafsu. Apek tua memerhati badan Olla yang masih solid itu terdedah.
Buah dadanya yang pejal dan kenyal membukit. Putingnya yang berwarna merah sebesar kelingking mengeras. Mata Ah Tong terbeliak memandang pertunjukan percuma di hadapannya. Dengan lembut Olla menarik tangan Ah Tong dan diletakkan di atas buah dadanya.
Jantung Ah Tong berdenyut kencang dan buah dada mengkal tersebut di usik dan diramas perlahan-lahan. Lembut, kenyal, licin dan seribu satu perasaan menjalar ke otak Ah Tong, cina tua yang sudah lama kematian isteri. Ah Tong menarik nafas panjang dan menelan liur.
Jantung Ah Tong makin bertambah kencang. Sementara tangannya meramas dan memicit gunung kembar Olla, matanya tak lekang daripada celah paha Olla. Faham dengan maksud Ah Tong, Olla merenggangkan kedua pahanya menampakkan kemaluannya yang sentiasa dijaga kemas.
Bulu-bulu di bahagian pinggir dicukur licin hanya di bahagian tengah tundun di tinggal sedikit. Bulu-bulu hitam pendek itu sungguh cantik pada pandangan Ah Tong. Mata Ah Tong terbeliak melotot pemandangan yang telah lama tidak dilihatnya. Perasaan geramnya bertambah-tambah.
Olla makin menggoda Ah Tong. Pahanya dikangkang lebih luas menampakkan lurah yang merekah. Bibir kemaluan yang lembut dan merah benar-benar membuat keinginan Ah Tong ditahap maksima. Ah Tong terus menerkam burit tembam Olla.
Sudah lama dia tidak melihat burit perempuan. Burit terbelah merah di hadapannya benar-benar memukau. Dia melutut sambil menghidu bulu-bulu halus di tundun yang membukit. Hidungnya kemudian bergerak ke bawah ke lurah yang sedang merekah lembab.
Bau burit Olla disedut dalam-dalam. Aroma khas kemaluan wanita dihidu, nafasnya ditarik dalam-dalam. Pertama kali dalam hidupnya dia mencium burit perempuan melayu. Sungguh segar berbanding bau burit cina kepunyaan isterinya dulu.
Puas menghidu aroma vagina, Ah Tong mula menjilat bibir burit Olla yang merah dan lembut, sementara Olla mengangkang lebih luas memudahkan apek tua bertindak. Olla menderam halus… aahh… ahhhhh.. issshhh… Olla membiarkan lidah kasar Ah Tong meneroka lubang keramatnya. Ah Tong mengigit lembut kelentitnya.
Ah Tong teramat suka kepanasan dan aroma burit Olla. Sudah lama Ah Tong tak pernah tidur dengan perempuan sejak isterinya mati lima tahun dulu. Dia tidak pernah memantat perempuan melayu sebelum ini.
Kawan-kawannya bercerita burit perempuan melayu ketat dan panas. Rezeki depan mata takkan dia lepaskan begitu saja. Pelirnya yang telah lama bertapa akan menemukan pasangannya. Pelir Ah Tong meronta-ronta ingin keluar dari seluar.
Secara spontan Ah Tong melurutkan seluarnya. Batangnya yang keras mencanak dengan kulit nipis masih menutup kepala pelir. Olla terpegun melihat Ah Tong yang berumur separuh baya masih gagah. Pelirnya biasa-biasa saja, taklah besar lebih kurang kepunyaan suaminya saja.
Olla memegang dan melurut pelir Ah Tong. Kulit kulup bergerak dan menampakkan kepala licin sungguh merah. Pertama kali Olla memegang kemaluan orang lain selain suaminya. Dan pertama kali juga dia melihat dan memegang zakar lelaki dewasa yang tak berkhatan, pelir yang kulit kulupnya masih utuh. Begini rupanya pelir tak bersunat, fikir Olla.
“Apek, lu tak bersunatkah.. kenapa lu tak potong kulit kulup ni?” tanya Olla sambil bermain dengan muncung kulup. Dilancap dan dilurut batang tua kepunyaan apek cina. Batang coklat muda berkepala merah sekejap terbuka sekejap tertutup. Lucu pada penglihatan Olla.
“Mana ada orang cina sunat. Lu tak suka ke lancau tak sunat?”
Olla mendekatkan batang hidungnya ke kepala pelir Ah Tong yang kembang bulat. Dicium bau pelir Ah Tong. Memang ada bau keras di situ. Berbeza dengan bau kepala pelir suaminya. Bila saja bau kepala pelir Ah Tong disedutnya, buritnya tiba-tiba mengemut. Sejak dulu lagi Olla mengidam nak merasa batang cina. Batang hindu pun dia teringin nak rasa.
“Sekali lu rasa lancau tak potong, nanti lu boleh ketagih ooo”.
”Kenapa? Lancau tak potong ada dadah kaa sampai boleh ketagih?”
”Itu dadah untuk mulut atas. Ini lancau untuk mulut bawah. Sekali lu rasa nanti tiap hari lu mau.”
”Mulut atas tak boleh hisap lancau ke apek?”
”Boleh, boleh.. tapi bini gua tak pernah hisap lancau gua”.
”Mari sini, dekat sikit. Gua mau hisap lu punya lancau. Nanti lu boleh ketagih, apek”.
Ah Tong amat teruja bila Olla mau menghisap lancaunya. Belum pernah lancaunya dihisap orang. Sekarang wanita melayu yang cantik dengan bibir merah ingin menghisap batang butuhnya. Tak sabar dia menyuakan batang pelirnya yang keras berdenyut-denyut ke muka Olla.
Kepala merah bertambah kilatnya kerana Ah Tong sudah amat terangsang. Sengaja kulit kulupnya ditarik ke belakang supaya kepala licin selesa dalam mulut Olla yang mungil.
Ah Tong berdiri di tepi katil. Olla masih duduk telanjang bulat di atas tilam. Ah Tong bergerak menghampiri Olla. Batang butuhnya bertul-betul berada di hadapan muka Olla. Olla memegang lembut melurut-lurut batang tua yang keras terpacak tersebut.
Kepala merah sekejap ada sekejap hilang mengikut irama lancapan Olla. Ah Tong dah tak sabar lagi ingin merasai bibir merah yang basah tersebut mengepit batang pelirnya.
Apek tua bangun berdiri. Batang kulupnya dihalakan ke muka Olla. Olla memegang lembut batang tua tersebut. Kepala merah yang telah terkeluar dari sarungnya dijilat dan dikulum, Ah Tong dapat merasakan kehangatan mulut Olla. Beberapa kali dikemut dengan bibir mungil dan mulut yang basah hangat, Ah Tong rasa macam nak terpancut.
”Cukup, cukup… gua tak mau pancut dalam mulut. Gua mau pancut dalam lu punya burit,” pinta Ah Tong.
“Kalau lu mau rasa burit gua lu kena kasi free servis air-con.”
“Mana boleh free, gua kena bayar gaji Raju.”
“Kalau tak boleh lu boleh simpan saja lancau lu.”
“Mana boleh, gua dah tak tahan ni. OKlah servis air-con free.”
“OK, kira jadi. Sekarang lu boleh cuba lubang gua yang sempit ni.”
Olla bergerak ke tengah tilam. Pahanya dikangkang. Ah Tong bergerak rapat ke celah paha. Kepala merah yang masih tertutup kulup menuju ke lurah yang telah basah dan banjir dengan air liur Ah Tong bercampur air mazi Olla. Olla tak sabar ingin mencuba batang berkulup.
Kata orang kulit kulup yang berlipat-lipat itu terasa lebih nikmat bila bergesel dengan dinding burit. Kepala merah mula terbenam menyelam ke telaga nikmat. Lubang Olla sungguh rapat dan sempit. Ah Tong dapat merasakan kulit kulupnya tertolak ke belakang bila dia menekan batang butuhnya.
Bila ditarik kulit kulup kembali menutup kepala pelirnya. Batang tua itu susah juga nak masuk, sampai bengkok-bengkok bila Ah Tong menekan kuat. Kepalanya yang sensitif itu terasa sungguh geli. Sungguh hangat lubang Olla, macam nak terbakar kepala pelirnya.
“Arghhh manyak kecik la ini lubang, lu pakai apa Olla, lu minum jamu ke?”, Ah Tong cuba menujah lagi supaya pelirnya masuk lebih dalam. Batang tua itu agak sukar menembusi lubang Olla yang masih muda itu. Sudah lama Ah Tong tak memburit.
Batang tua itu hanya diguna untuk kencing saja. Sudah lima tahun batang itu bertapa. Kalau besi mungkin dah berkarat. Olla terlentang menanti tindakan lanjut Ah Tong. Gelojoh betul orang tua ni. Tangan Ah Tong mula mencari buah dada Olla. Dia menggentel dan meramas kasar. Ah Tong mula menyorong tarik batangnya.
Sekali, dua kali, tiga kali… Olla mengemut kuat… Buah dadanya bergoyang-goyang seiring dengan dayungan Ah Tong. Sedap juga batang cina tua ini. Olla gembira dapat merasai batang butuh tak bersunat. Terbeliak matanya bila Ah Tong menekan hingga ke pangkal.
Raju yang telah selesai memperbaiki air-con sudah lama menunggu Ah Tong. Raju agak hairan kenapa Ah Tong tak turun-turun. Raju menapak anak tangga menuju ke atas. Dari bilik yang tak tertutup pintunya Raju mendengar suara orang mengerang.
Melalui pintu yang tidak ditutup Raju terpaku melihat Ah Tong sedang berada di celah paha Olla. Jelas terlihat batang pelir Ah Tong yang berlumuran lendir keluar masuk dalam lubang burit Olla yang juga basah berlendir. Ah Tong mendengus, Olla mengerang. Dua-duanya sedang keenakan. Lelaki cina tua perut boroi mendakap erat tubuh perempuan melayu cantik molek berkulit putih gebu.
“Ahhhh Olla, manyak sedap ooo… “ Ah Tong tak tahan lagi.. kepala pelirnya terasa sangat geli, batangnya bagai diperah-perah oleh burit Olla yang mula basah. Dia menyorong lagi, sekali, dua kali, dan batang tua itu tak dapat bertahan lama dikepit oleh lubang muda.
Creettt.. creettt.. air maninya ditembak ke dalam burit Olla. Air benih yang disimpan lama sungguh pekat. Olla dpat merasakan kehangatannya. Apek tua itu kehabisan nafas. Dia rebah di sebelah Olla.
“Kenapa cepat sangat apek lu dah kalah. Gua tak puas lagi.”
”Ah tak boleh tahan, dah lama tak main looo. Lu punya barang sungguh ketat. Tak boleh tahan… geli.”
Ah Tong terbaring keletihan di sisi Olla. Olla masih terlentang dengan kaki terbuka. Matanya terpejam dengan perasaan sedikit kecewa. Ah Tong tak mampu memberinya kepuasan. Belum apa-apa apek tua itu sudah menyerah kalah. Kulup cina tua tak mampu bertahan lama. Olla baru separuh jalan, apek tua sudah menyerah. Mata Raju terbeliak, nafsunya meronta-ronta, batang butuhnya terpacak keras
cerita dewasa, kumpulan cerita sex, blowjob, handjob, cerita sex dewasa, cerita seks dewasa, tante girang, daun muda, pemerkoHeri, cerita seks artis,cerita sex artis, cerita porno artis,cerita hot artis, cerita sex, cerita kenikmatan,cerita bokep, cerita ngentot,cerita hot, bacaan seks, cerita, Kumpulan Cerita Seks, onani dan Masturbasi, cerita seks tante,blog cerita seks, seks,sedarah seks, cerita 17 tahun,cerita bokep

Leave a reply "Cerita Seks Bergerak dalam Celah"